martes, 24 de noviembre de 2015

Arròs amb Verdures i Gambes

Bona tarda! Avui us porto una recepta d'arròs amb verdures i gambes. Aquesta recepta la vaig fer un dia que no sabia què fer, i vaig aprofitar alguns aliments que tenia al congelador i al rebost. I quina sorpresa que vaig tenir! Al final em va quedar força bo el plat! A més, és una recepta bastant fàcil de fer. T'hi animes? Recorda que els ingredients es poden variar!

Temps de preparació: 1 h aproximadament
Dificultat: Mitjana

Feta amb una Canon. Tots els drets resesrvats

Ingredients (per a 4 persones):
  • Una tassa d'arròs (entre 150 i 200 grams)
  • Tres tasses de caldo vegetal o aigua (la mateixa mida que l'arròs)
  • Un carabassó
  • 200 g de bolets o més, depèn del que t'agradi (jo vaig fer servir una barreja de bolets congelats de "La Sirena")
  • 100 g de gamba pelada aproximadament (jo he fet servir congelades de la sirena)
  • 1 ceba gran
  • Pebre vermell, oli i sal

Preparació:
  1. Cobrim el fons d'una paella gran amb oli d'oliva suau i l'escalfem
  2. Mentre s'escalfa, tallem el carabassó a daus i la ceba en juliana (rodanxes)
  3. Un cop l'oli estigui calent, hi tirem el carabassó i la ceba i deixem que es vagi daurant. Si els bolets son frescos, els hi tirem també. 
  4. Hi tirem també sal al gust
  5. Quan ja comenci a estar una mica daurat, hi tirem els bolets (congelats) i les gambes pelades.
  6. Passat entre 3-5 minuts, hi tirem pebre vermell al gust (que, a part de donar-nos un toc de gust, també ens hi donarà color al plat) i a continuació hi tirem l'arròs.
  7. Remenem una mica durant un o dos minuts i hi tirem el caldo o l'aigua. Jo hi vaig tirar una tassa de caldo i la resta aigua.
  8. Deixem que l'arròs es vagi coent a foc lent. Si veieu que l'arròs està molt sec, li podem afegir aigua fins que estigui al vostre punt. No tingueu por a afegir-li aigua!
  9. Hi afegim més sal si es necessari, i quan ja no quedi suc, ja estarà llest!

*He obert un nou bloc on trobareu més fotos de cada recepta. Encara està en construcció, però ja hi podeu accedir! 
Blog de Fotos: http://cuinacatalanafotografies.jimdo.com/ 


No hay comentarios:

Publicar un comentario